Mihai în GP2

Veste bună dragii mei, aşa cum spune şi titlul a sosit momentul pentru Mihai Marinescu să urce în sfârşit într-un monopost de GP2. Mihai o să participe la finala de GP2 din Abu Dhabi săptămâna viitoare în cadrul echipei Rapax. După podiumul de la Barcelona, această oportunitate este cel mai bun lucru pentru tânărul braşovean. Iniţial era vorba ca doar primii 3 din clasamentul general F2 să aibă ocazia de a testa cu echipele din Gp 2 însă Mihai are onoarea chiar de a concura în weekendul de cursă de La Abu Dhabi. Este o veste superbă şi sunt foarte fericit.. defapt să nu fiu egocentrist.. toţi fanii lui Mihai sunt în al 9-lea cer! Nu vreau să creez o iluzie însă toţi visăm ca Beu să semneze pe un sezon întreg cu o echipă din GP2 şi să fie cu încă un pas mai aproape de Formula 1.

Am o veste foarte bună!!! Voi concura în Finala de GP2 de la Abu Dhabi de săptămâna viitoare cu echipa Rapax în cadrul weekendului de cursa de Formula 1!!!

Sunt foarte fericit de ceea ce mi s-a întâmplat în ultima săptămână,  după podiumul din Spania! Cum un rezultat bun  nu vine niciodată singur, am această șansă pe care vreau să o  maximizez! GP2 este o provocare pentru mine, nu am mai testat niciodată mașina. Știu de la alți piloți că este o masină grea, dar mă simt în vână și în forță. Echipa Rapax este aceea care în 2010 l-a făcut campion pe pilotul de F1 Pastor Maldonado, și care a câștigat și campionatul la echipe în același an. Am încredere deplină în ei că mă vor ajuta să performez! Coechipier îl voi avea pe un prieten, Dani Clos, cu care am concurat ultima oară în 2006 în Formula Renault 2.0.

Săptămâna aceasta m-am pregătit deja pentru provocarea din Emiratele Arabe, una care este dintre cele mai mari și importante pentru mine!

Abia aștept să mă urc în mașină și să demonstrez!

Cu cea mai mare încredere!!!

Mihai

Acesta este mesajul lui Mihai de pe blogul său personal pentru fanii lui. Chiar este o zi grozavă şi sper că este un început pentru sezonul de GP2 de anul viitor.

Echipa F1GP îţi mulţumeşte şi îţi urează multă baftă în continuare! Ţinem pumnii strânşi şi break a leg .. doar la figurat.. nu ca Schumi la Silverstone.

Orele de difuzare a curselor:
Prima cursa: sâmbătă – 12 noiembrie 2011, ora 9:00 (DigiSport 1)
A doua cursă: duminică – 13 noiembrie 2011, ora 11:30, (DigiSport 1)

3 responses to “Mihai în GP2

  1. O veste grozava! Ii uram succes lui Beu in GP-2 si ii tinem pumnii. Ar fi superb daca ar obtine un loc pentru anul viitor in GP-2.

Lasă un răspuns

