Sentiment pur

Vreau să vă vorbesc un pic despre sentimentele unui fan motorsport pur sânge, sentimentele unui adevărat fanatic aşa cum personal mă consider şi eu. O voi face prin intermediul acestui video dedicat sporturilor cu motor, un adevărat tribut adus acestui fenomen incredibil. Vreau mai întâi să-l vizionaţi apoi continuăm.

Eşti un fanatic motorsport dacă adori mirosul de benzină sau cel al cauciucului ars întins pe asfalt, dacă după ce ai văzut prima cursă de Formula 1, Raliu, Moto-GP.. etc ai fost infectat şi vrei să trăieşti şi să mori alături de acest virus… Dacă în momentul în care te uiţi la cursa preferată uiţi de toate grijile şi nu te interesează absolut nimic din jurul tău… dacă atunci când ne părăseşte un erou al motor-sportului indiferent de îl ştiai sau nu, simţi o tristeţe apăsătoare… Sigur eşti un fanatic dacă ai avut mai multe certuri cu alţi prieteni pe diferite teme şi diferite opinii divergente. Dacă aştepţi începutul de sezon al competiţiei tale preferate mai mult decât orice alt eveniment anual… Dacă în pauzele lungi de iarnă simţi un gol, simţi că ceva lipseşte din tine… Dacă până şi în cea mai plictisitoare cursă găseşti ceva interesant.. gaseşti o temă de discuţie…

Dar lista poate continua.. poate chiar până la infinit.

Admiraţia mea pentru motor-sport şi în special Formula 1 este fără limite. Pentru mine piloţii pe care îi admir sunt ca nişte eroi.. iar fanii ce îmi împărtăşesc această obsesie sunt ca o a doua familie. Nu îmi pot imagina viaţa fără Formula 1. Sunt oameni care prin caracterul şi deciziile lor au schimbat acest sport în bine sau în rău. Dar sunt şi mai mulţi oameni pe care Formula 1 i-a schimbat definitiv şi foarte pozitiv.. printre aceştia mă număr şi eu.

În orice caz cea ce am scris eu acum sunt doar nişte cuvinte, pentru că sentimentul acesta nu poate fi exprimat în cuvinte, dar sunt sigur că unii dintre voi ştiţi despre ce vorbesc.

Materialul video de mai sus a fost realizat de un alt fanatic pe nume Antti Kalhola. Este un talent extraordinar iar pasiunea lui pentru motor-sport îl face să înţeleagă exact ce vrea să vadă un alt fanatic. Video-urile lui mă fac pe mine să nu clipesc până la sfârşit şi stârnesc în mine acel sentiment magic despre care vă vorbeam.

2 responses to “Sentiment pur

  1. Stiu ca s-a mai zis asta dar Antti is a motorsport video god!
    Ultimul film, combinatia de Ecstasy of gold a lui Morricone si F1 ma da pe spate.

  2. Crede-ma cei care nu au commentat, au ramas speechless. Stiu eu vreo 3, eu insa nu ma pot abtine: GENIAL!

Lasă un răspuns

