Video. Singapore 2011. Cursa (DigiSport)

 Partea 1:
VideoBam.com
 Partea 2:
VideoBam.com
 Partea 3:
VideoBam.com
 Partea 4:
VideoBam.com
3 răspunsuri la „Video. Singapore 2011. Cursa (DigiSport)

  1. salutare all!
    dupa un bine meritat concediu,m-am intors 🙂
    Am vazut cursa pe Digisport,iar comenrtariul si felul cum au’impachetat’,Grila de start,m-au enervat teribil!
    Daca tot ai in studio niste pusti,pe care unii ii cunosc,altii nu(eu),de ce nu ii lasi sa vorbeasca mai mult de 5 minute?Nu i-am inteles pe cei de la Digi aici!Mi se pareau foarte interesanti pustii si vroiam sa stiu cat mai multe despre ei,in specal despre Tomi Dragan!

  2. Mad, nu fi suparat, o sa venim noi in curand cu ceva despre Tomi Dragan. Adevarul e ca cei 2 aveau mai multa cursivitate si ceva mai multe de zis decat Doru Sechelariu care a doua oara imi dovedeste ca nu are stofa de orice legat de public relations.

Lasă un răspuns

