Sondaj. Cei mai buni coechipieri din F1

Deși la o primă vedere cel mai mare rival al unui pilot de Formula 1 este propriul coechipier, au existat cazuri în istoria sportului când coechipierii s-au tolerat sau chiar au fost foarte buni prieteni, atât pe pistă cât și în viața privată.








12 responses to “Sondaj. Cei mai buni coechipieri din F1

  1. Jackie si Cevert erau exemplul perfect de maestru si discipol, lui Francois chiar ii facea o placere sa invete de la Jackie. Intr-un interviu francezul a fost intrebat ce „scolarizare” are el in F1. El a raspuns hotarat: „Jackie este scolarizarea mea.”

  2. pe cei din generatia de dinaintea anilor 86-87 nu i-am prins,asa ca nu imi pot da cu parerea,insa am prins si am si citit foarte multe,despre relatia dintre Senna si Berger.era o relatie cu adevarat speciala.Ea se intindea dincolo de granitele circuitului,iar Berger nu o data si-a facut concediul la ferma lui Senna din Brazilia.Daca nu erau din tari diferite si nu aveau nume de familie diferite,zici ca erau frati!

  3. Nu credeam ca o sa pot zice asta cand Button s-a mutat la McLaren, dar Hamilton si Button chiar sunt o echipa buna.

  4. eu in functie de interpretarea intrebarii am raspunsuri diferite.
    Cel mai bun coechipier in sensul de: cel mai comod pentru pilotul 1: Massa (respecta ordinele de echipa, Yes sir!)
    Cel mai bun coechipier in sensul de: feedback din pista, un prieten, un camard: Mark Weber
    Cel mai bun coechipier in sensul de: cel mai bun numar 2 al unei echipe, gata oricand sa devina nr 1: Button

    Nu cunosc formula 1 inainte de anii ’94-’95, asa ca m-am limitat la ceea ce știam!

  5. Foarte bine observat Dani. Pentru ceilalti, dinainte de anii 90 ar fi:
    Cel mai bun coechipier in sensul de: cel mai bun prieten – Cevert pt Stewart
    Cel mai bun coechipier in sensul de: un prieten de suflet si un camarad de alte vicii – Collins pentru Hawthorn
    Cel mai bun coechipier in sensul de: respect ca de la invatacel la mentor si viceversa – Moss pentru Fangio

    Astea erau posibile înainte de vremea corporațiilor în F1, când grija pentru colegul de lângă tine era mai importantă decât contractul semnat. Pe vremea când 20,000 de dolari erau bani.

  6. Dani, si cine crezi ca sunt cei mai buni piloti ca prieteni? La munca dar si in afara circuitului. Cam asta e scopul sondajului.

  7. Excelenta ideea acestui topic – cei mai buni coechipieri. Aproape am uitat ca DC si Webber au fost coechipieri – deloc memorabila colaborarea lor. Pe criteriul strict prieteneala i-as pune si pe Piquet-Moreno. Pe Coulthard l-as fi pus ca bun prieten cu Hakkinen – unul dintre cele mai longevive cupluri de piloti si unul dintre cele mai de succes. Pe Schumi l-as fi pus totusi cu Barrichello – la un moment dat a spus despre el „Rubens imi este ca un frate”. Mansell-Patrese au fost buni prieteni sau Scheckter-Villeneuve.

  8. Heeey, Mihai ! De cand nu te-am mai vazut (virtual). Probabil esti tare ocupat. Interesante propunerile tale. Sunt curios in special de Scheckter-Villeneuve, trebuie sa ma documentez un pic de perioada lor. Cat despre Rubens-Schumi, tot imi aduc aminte de o scena. Nu stiu exact anul dar erau pe Hungaroring si gateau ceva impreuna in fata publicului si a camerelor de filmat si pareau tare apropiati, erau prieteni buni. Insa totul sa cam stricat mai tarziu si cred ca stim cu totii motivul.
    Mersi de comment si … don’t be a stranger🙂

  9. Mihai, vorba lui Flavius „don’t be a stranger”😀
    Probabil că sondajul ăsta va fi reluat cândva, tot afli destul de multe lucruri pe parcurs. Și ce i-am uitat pe mansell și Patrese!!! After all, Riccardo e singurul care i-a pus mâna pe boașe lui Nigel🙂 trebuie sa scriu ceva despre asta….

  10. Pentru ca trebuie un singur raspuns,din cate am citit si vazut, Hill si Clark s-au comportat ca adevarati gentlemani in curse si in afara.Voturile majoritare sunt pentru Hamilton si Buton a caror relatie o vad,personal,ca pe aceea dintre cainele meu si pisica vecinului.
    Este parerea mea si „de gustibus non disputandum”.
    Majoritatea invinge.

  11. Vezi si parerea noastra in ultimul articol, ca am inchis pollul asta. Jenson si Lewis au iesit pentru ca marea majoritate a votantilor nu cunosc Formula 1 mai departe de 10-20 de ani in urma si in ziua de azi cred ca poti spune despre cei 2 ca se inteleg prin comparatie cu Sebastian si Mark, de exemplu.

Lasă un răspuns

