Video. Renault-ul lui Nick Heidfeld în flăcări

8 răspunsuri la „Video. Renault-ul lui Nick Heidfeld în flăcări

  1. În afară de faptul că comentatorii Digi au tot vorbit de asta, da! Am recunoscut din prima sigla aia în formă de clapetă, din secunda în care am văzut-o. Mai lipsește să o vedem în rol de Safety car 🙂

  2. Eu in loc de Duster am observat mai degraba cum era sa ramana steward-ul acela fara anumite parti din membrele inferioare………..

  3. Nu-i așa? Mi-au părut un pic neajutorați stewarzii, primii care au ajuns acolo. E din cauză că majoritatea lor sunt voluntari, nu cu foarte mult antrenament, mai ales probabil într-o țară din estul Europei.

  4. Eu unul nu am remarcat Dusterul, si cum nu ma uitam pe Digi nu am auzit nimic de asta 🙂 ce m-a surprins a fost lipsa safety car-ului. Dubios momentul cand Vettel a iesit de la boxe si s-a intalnit cu Renault-ul tractat.

  5. Mă mir că încă nu a ieșit nici o plângere din partea Red Bull. Momentul putea fi periculos, căci se aflau în zona de accelerație de după ieșirea de la boxe.

  6. off-topic, ce parere aveti de noua afacere marca bernie: bbc – sky? tare mi-e teama sa nu pierdem din interesantele materiale bbc.

  7. Sky deja îl vânează pe Martin Brundle. Nu cred că BBC vor renunța la genul ăsta de materiale, având în vedere că vor avea oricum jumătate din curse.

Lasă un răspuns

