Ham-ham-Hamiltooon!!

Nu-mi e prea simpatic Lewis de vină fiind infatuarea de care dă dovadă uneori. Dar, dincolo de aerele sale, mai rău decât toate enervează clasa pilotajului său. E cel mai spectaculos pilot din paddock, cel care luptă cel mai mult, cel care nu se dă bătut cât mai are măcar 3 roți la mașină. Iar victoriile sale sunt mereu speciale, spectaculoase! Ca și ieri… o cursă în 3 în care pilotul a contat mai mult decât mașina. Nu cred că Lewis a avut de departe cel mai bun monopost, dar l-a condus cu inima, cu gândul. A trecut de Alonso după al 2-lea pitstop și nimic nu l-a mai putut opri.

Să spun din nou că avem curse spectaculoase în 2011, cu depășiri și lupte pentru locul 1 ar fi plictisitor. Dar merită consemnat că ieri fiecare din primii 3 au condus în cursă, că au existat depășiri pentru locul 1, că s-a „tras” la maxim, Alonso nemaiavând benzină să ajungă la podium! Frumoasă imaginea cu Alonso călare pe Red-Bull-ul lui Webber… probabil deja se tipăresc afișele publicitare cu Red Bull îți dă aripi!

Însă imaginea cursei de ieri trebuie să fie aceea de la al 2-lea pitstop cu Hamilton și Alonso ieșind din pituri peste Massa și Webber la capătul liniei drepte. Superb!

Un rand și despre Vettel, care și-a ales tocmai cursa de acasă pentru a coborî de pe podium. Seb a fost de nerecunoscut la Nurburgring, realizând contraperformanța sezonului. Bine, pentru el asta înseamna locul 4. Pentru Sutil, de exemplu, locul 6 a fost cea mai bună clasare din anul acesta. Și ceilalți nemți, Nico și Schumi au mers bine, cu o mențiune specială pentru bătrânul lup de mare, care dacă nu făcea piruete pe asfalt l-ar fi depășit pe mai tânărul Rosberg în clasamentul final.

În clasament… liniște. Vettel veghează liniștit și merge la Budapesta să se asigure că va avea o vacanță de vară linștită. Ceea ce ne urăm și noua!

12 răspunsuri la „Ham-ham-Hamiltooon!!

  1. mi-a placut cum l-ai descris pe Hamilton, iar eu tocmai pentru ca este singurul „pilot” sunt mare fan al sau. Duminica am sa fiu la Hungaroring la cursa, deci sper sa vad o cursa pe masura. Daca se poate cu acelasi rezultat!

  2. Foarte frumoasa cursa de ieri, pacat ca nu am avut o ploaie mai serioasa. Cel mai rau imi pare de Button, alt abandon nemeritat.

  3. Distractie cat mai placuta la Hungaroring! Adu poze si impresii, putem scrie ceva 🙂

  4. Excelent articol, ca de obicei. Exact cum sustin de mult timp, Vettel daca nu pleaca de pe primul loc nu mai e pilotul acela din alta galaxie. E bun, nu zice nimeni, dar diferenta intre el si Hamilton, Alonso nu e asa mare. Si ca sa nu zica lumea ca sunt gica contra chiar cred ca ieri Vettel nu a fortat preferand sa-si gestioneze avansul din clasamentul general.

    @Dani nu stiu daca e singurul, eu cred ca si Alonso e acolo, dar sigur e cel mai nebun, Alonso fiind mai cerebral.

  5. Mi-am adus aminte cand am citit ce scria Paul:

    „nu mai e pilotul acela din alta galaxie.” Oare FORTA nu mai este cu el ???

  6. Eu cred că forta ii da inca aripi.Nu cred ca Red Bull s-au culcat pe o ureche si asteapta ca Ferrari si McLaren sa le ia punctele.

  7. Maaama, ce mi-am furat-o!!! Mai rau ca Miki. Acum am vazut reluarea… Webber cu Massa veneau la vale peste Hamilton cu Alonso!
    Sorry.

  8. Dar de: „do the opposite off Massa, I repeat do the opposite of Massa” ce ziceti? O alta greseala marca Vettel?

  9. Maama ce mi-am luat-o si eu!!! Shame on us! Corectez acum… e din cauza ca am vazut cursa partial.

  10. @Dani: nu stiu cat de mult a fost o gresala (cu atat mai mult cu cat a avut de castigat de pe urma ei), dar la finalul cursei Christian Horner declara ca in ultimele ture, Ferrari si RedBull isi aruncau unii altora momeli. Nu a raspuns omul clar la intrebare (poate si ca sa nu-l incrimineze pe Vettel), dar … a lasat sa se inteleaga ca chiar si acel apel ar fi putut fi o momeala pentru Ferrari.
    Personal, eu cred ca nu a fost o gresala a lui Vettel. La cat de calculat si atent la detalii este, ori a fost ceva „calculat” de la boxe, ori a fost o miscare castigatoare a lui personala … dublata apoi de mecanicii de la RedBull. Oricum, jos palaria!
    Singurul lucru pe care-l regret eu, este ca, cu ocazia GP-ului de la el de acasa, Vettel nu a demonstrat lumii ca si el stie sa depaseasca adversari de calibru, atunci cand sunt pe picior de egalitate in ceea ce priveste masina si starea cauciucurilor. Ba din potriva! La pretentiile pe care le are el (cel mai probabil isi va apara titlul), sa stea o cursa intreaga in spatele lu’ Massa, care s-a aparat 60% din timp… Daca cei de la BBC ziceau ca inainte de etapa de la Nurburgring Webber a urmarit inregistrari ale starturilor lui Vettel, cred ca Vettel poate acum sa inceapa, fara rusine, sa urmareasca depasirile lui Hamilton! 😉

Lasă un răspuns

