Comunitatea F1 Romania

Comunitatea Formulei 1 din România şi a motor-sportului în general este superbă. Am observat că nu numai numărul ridicat dar şi genul de fani sunt de o calitate ridicată. Asta în sensul că sunt extrem de bine informaţi cu tot ce se petrece nou, în special în F1. Au un bagaj de cunoştinţe tehnice şi tactice la care nu te aştepţi de la nişte oameni dintr-o ţară din fostul bloc sovietic. De asemenea organizarea în diferite grupuri, site-uri şi forumuri este de admirat. Nu zic că nu sunt excepţii şi nu mai dai din când în când peste persoane care se cred atotştiutoare şi au impresia că părerea lor este cea mai importantă, dar nu sunt într-o majoritate. Obiectivismul pe care l-am observat în ultima vreme la fanii din România este grozav. Am numai cuvinte de laudă şi pentru mutarea transmisiunii TV a Campionatului Mondial de F1 de pe TVR pe Digi-Sport. Antal şi Florin fac o treabă bună şi sunt sigur că în viitorul apropiat o să fie din ce în ce mai bine.

Eu sincer nu mi-aş putea imagina viaţa fără F1 şi sunt extrem de bucuros că nu sunt singurul care crede asta. Tocmai din acest motiv vreau să menţionez de anumite locaţii virtuale unde fanii din România se pot aduna pentru a discuta şi dezbate acest fenomen uluitor.

    

Sunt curios şi de părerile voastre. Care sunt lipsurile majore din România când vine vorba de sporturile cu motor şi care ar fi soluţiile optime pentru a promova în continuare publicului aceste sporturi?

4 răspunsuri la „Comunitatea F1 Romania

  1. sunt si eu in asentimentul tau Flavius!Nici eu nu mi-as imagina viata fara acest microb de care sunt infectat din anii 80,indiferent cat s-a schimbat intre timp 🙂

  2. Iarna ca nu avem F1 !!!
    :)) dar e numai bun timpul ca sa vedem in reluare cateva din sezoanele interesante din trecut.

Lasă un răspuns

