Mihai Marinescu. Weekend cu ghinion la Nurburgring

Așa cum prea bine știu piloții, norocul este o parte importantă în carieră alături de talent și tehnică. Norocul nu i-a surâs lui Mihai în acest weekend cu toate că în primele calificări se clasase al doilea.

În timpul cursei, lovit la roata spate nu a mai putut controla mașina și a lovit violent cu spatele bariera în virajul 6. Temându-se pentru lipsa de aderență spate a crescut downforce-ul pentru a doua sesiune de calificări reușind doar o clasare pe locul 13 într-una din cele mai strânse sesiuni de calificare din istoria Formulei 2, primii 15 piloți clasându-se în intervalul de o secundă, timpul lui Mihai fiind la doar 0,727 de timpul de pole obținut de Bortolotti.

În cursa a doua, implicat într-un accident în pluton, brașoveanul pierde partea din față a botului mașinii, aerul trecând prin monopost și stricând echilibrul aerodinamic al mașinii (un soi de repetare a situației cu conul din sezonul precedent – de această dată însă aerul nu era blocat ci trecea de-a dreptul prin cockpit, afectând și pilotul). Mihai Marinescu reușește astfel doar să termine pe locul 11. Un weekend de uitat pentru pilotul român. Cu toate că a mers bine având în vedere situațiile în care a fost pus din ghinion sau decizii proprii, Mihai nu a reușit să puncteze și cel mai apropiat urmăritor al său, englezul Jack Clarke, se apropie în clasamentul general (42p față de 46p ale lui Mihai).

Mai multe detalii vor veni chiar din partea lui Mihai pe blogul său, imediat ce situația îi va permite să scrie.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s