Ferrari prelungește contractul cu Marlboro pentru încă 4 ani

Având în vedere trendul european „verde” de a interzice reclame la tutun și băuturi alcoolice, pasul făcut de Ferrari și Philip Morris International (deținătorii Marlboro) demonstrează că numele Ferrari vinde foarte bine în Formula 1. Ultima relicvă a marlboro pe o mașină Ferrari a fost celebrul și controversatul cod de bare de pe capota motorului de anul trecut însă și acesta a trebuit să dispară. Marlboro își promovează produsele prin asocierea cu Ferrari și folosirea mașinilor Ferrari F1 în diverse evenimente și în acțiuni de VIP Hospitality. Până recent, Marlboro cumpăra tot spațiul publicitar de pe mașina Ferrari apoi îl închiria diverselor firme, scoțându-și banii din afacere. Însă în ultimii ani Ferrari au început să reia din acest spațiu aducând proprii sponsori.

Anunțuri

3 răspunsuri la „Ferrari prelungește contractul cu Marlboro pentru încă 4 ani

  1. Desi nu sunt nici fumator, nici bautor, mie mi se pare ca reclamele la aceste doua tipuri de produse aveau un farmec aparte pe orice tip de masina de curse…….

  2. Subscriu! JPS și Marlboro au scris istoria sportului împreună cu Lotus și McLaren.

  3. Sa nu uitam nici de Camel si West. Nici pana azi nu inteleg logica in a interzice reclamele de genu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s