Video. The guys you will never meet in your f’kin life

Canada 2011. Ice T în vizită la McLaren. Words are f’kin useless.

6 răspunsuri la „Video. The guys you will never meet in your f’kin life

  1. Cam urat vorbeste domnul afro american (nigger).. apropo… am revenit, am calculator si net dupa o saptamana in evul mediu 😀

  2. Trebuia sa spui ca era facut filmuletul de catre ceva ruda de-a lui Hamilton! Sa zica dupa aia ca are hateri si in Romania…………….maybe because he’s black!! :))

  3. Ideea asta a lui Hamilton va genera mereu nenumărați…. laugheri! 🙂 ai reținut probabil „this is Button’s car… sad shit” unlike my bro Lewis… well, the sad shit won the fucking race!

  4. Da Liviu, dar tu esti fan Button! 😛
    Ideea este ca imi place si mie Button, insa ptr disciplina extraordinara de care da dovada, ptr ca la spectaculozitate este „deficitar” :)! Pe de alta parte, si de Hamilton imi place pentru stilul sau incisiv, de racing pur (asemanator cu Senna), insa acest lucru duce la multe greseli, destule chiar prostesti! Daca imi permiti, si la acest capitol l-as compara cu Senna, pentru ca si el a facut niste greseli stupide din cauza ca isi dorea prea mult sa castige, lucru care eu intotdeauna l-am amintit celora care spunea ca a fost cel mai mare (nu vreau sa nasc nicio polemica, si mai mult nu vrea sa creada nimeni ca nu imi place Senna, dimpotriva, a fost unic!………insa si altii au fost).
    Eu nici pana in ziua de azi nu cred ca pot sa imi dau cu parerea vis-a-vis de subiectul „cine a fost cel mai mare/bun”………..

  5. mie imi place mai mult Button,decat Hamilton,pentru ca nu regasesc in el,stilul lui Senna,desi multi zic asta!Doar pentru ca este agresiv,il comparati cu Senna?Senna era un cumul de calitati,agresiviatea,era doar o parte a stilului sau!In aceea perioada,din cauza constrangerilor tehnice senna era nevoit sa fie agresiv,pentru ca erau altii care erau cerebrali si el trebuia sa se distinga de ei cumva!In aceasta era a F1,masina este mai mult condusa de calculator,iar pilotul trebuie sa ii faca retusarile de care are nevoie si aici cred eu,un biet profan,ca JB are mult mai mult de castigat decat Lewis.Daca urmarim parcursul din acest sezon,vedem ca JB,a fost mult mai agresiv,fata de anul trecut,iar victoria din MP al Canadei,cred ca este cea mai frumoasa din ultimii 15 ani!

  6. A, nu Tudor, serios, îmi place mai mult de Hamilton decât de Button (la Button îmi place mult casca 😀 ) – am fost fan Hamilton din primul sezon! Dar aici susțin și părerea lui mad79, nu merge comparația între Senna și Lewis, nu pentru că Senna era Dumnezeul piloților și nu a mai fost nimeni ca el însă greșelile lui Senna au fost mici față de Hamilton. Îl știi pe Senna să facă aceiași greșeală de două ori? Era un pilot agresiv însă știa să aprecieze foarte bine cine va ceda în fața lui. Citește articolul ăsta http://doctorvee.co.uk/2011/06/15/is-hamilton-becoming-the-anti-senna/ îmi place foarte mult ce se spune aici, așa cred și eu, că Schumi și Senna știau să aprecieze ceva ce Hamilton nu o face încă, poate și din cauza timpurilor în care au pilotat.

    Dar sunt convins că Hamilton va repara și asta, nu are de ales. Dacă McLaren va avea o mașină bună, Hamilton va deveni campion, îi poate lua mereu fața lui Button.

    Iar Button are sclipiri de moment, în rest e un pilot prea conservator.

    Sunt convins, ca și Dr. Vee mai sus, Hamilton în sinea lui se vede Senna și îl vede pe Button drept Prost. Sper să treacă peste moment și să se concentreze pentru că este chiar singurul care îi poate face față lui Vettel. În Ferrari nu mai am speranțe chiar dacă îl au pe Alonso. Cel puțin anul acesta.

Lasă un răspuns

