Marussia Virgin renunță la Nick Wirth și CFD

Echipa Virgin a întrerupt orice colaborare cu firma directorului tehnic Nick Wirth după încă un început de sezon dezamăgitor. Echipa își propusese calificări în Q2 pentru anul acesta dar nu a reușit să plece mai sus de locul 18. Se pare că din 2012 echipa va fi condusă de către fostul director Renault, Pat Symmonds, cel care împreună cu Flavio Briatore a „aranjat” accidentul lui Piquet Jr. din 2008 de la Singapore. Symmonds a fost suspendat din F1 până în 2013 însă poate colabora cu orice echipă, ceea ce și face cu Virgin.

Decizia a fost luată, echipa va avea mai mult control asupra destinului său” a declarat Andy Webb, directorul Marussia Virgin, pentru Autosport. „După ce ne-am consultat cu partenerul nostru tehnic am fost obligați să întrerupem orice colaborare cu ei.” Deși au înrerupt legătura, echipa are pregătite câteva updateuri  tehnice semnate de Wirth, programate să fie introduse în lunile următoare, în încercarea de a recupera pașii până la Lotus, echipa pe care țintesc să o învingă.

Echipa se pregătește să stabilească o bază tehnică și se află în căutarea unei clădiri în care să activeze. Virgin caută deasemenea și un partener tehnic, McLaren fiind favoriții. Echipa încearcă astfel să urmeze calea pe care a urmat-o Force India, care a plecat de la coada clasamentului și punctează în mod constant. Toate aceste schimbări au fost pornite de producătorul auto rus Marussia de când acesta a cumpărat o parte din echipă.

În ultimele 6 luni, Marussia și Comitetul de Directori au făcut o evaluare a situației pentru a se asigura că Marussia Virgin Racing are cea mai bună platformă, cei mai buni oameni și cele mai bune resurse pentru un plan pe termen lung. O parte importantă a acestei evaluări a fost direcția tehnică a echipei. Țelul Marussiei este o clasare pe podium la inaugurarea Marelui Premiu al Rusiei de la Sochi din 2014. Este clar că trebuie să facem pași mari și să accelerăm rata dezvoltării mașinii.

Virgin renunță astfel la dezvoltarea mașinii doar pe baza CFD (Computational Fluid Dynamics – Dinamica Fluidelor Computaționale), soluția care practic le-a permis să intre în Formula 1 întrucât economiseau bugetul pe care ar fi trebuit să îl cheltuie pe tunelul de vânt. Dar CFD nu a făcut față soluțiilor tradiționaliste de dezvoltare a monopostului și echipa rusă renunță la a folosi doar această tehnologie.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s