He’s back!


În primul rând, trebuie să-i mulţumesc lui Fakeru pentru următorul material video, aseară am râs cu lacrimi, este o ştire bombă care o publicăm doar astăzi pe site pentru că altfel eclipsa tot weekendul de cursă. Prima oară am crezut că văd o fantomă sau că este un trucaj ordinar realizat pe calculator.. dar NU.. este ADEVĂRAT.. HE IS BACK !

Coşmarul fanilor F1 din România bântuie grilele de start din marele circ şi apare pe monitoarele voastre. It’s a bird, it’s a plane.. no wait.. it’s MIKI ALEXANDRESCU!

Surprinzător, nu am găsit profil de Wikipedia pentru domnul Alexandrescu, însă am găsit acest articol superb, marca CAPITAL, din 2000.


Încă anonimul Lewis Hamilton pozează alături de fenomenul Formulei 1 din Romania, Miki Alexandrescu. Poză realizată de către fratele lui Lewis la un grătar specific românesc organizat de Miki pe iahtul personal din Monte Carlo.
14 răspunsuri la „He’s back!

  1. Genial!
    Dar chiar, oare ce facea nea Miki acolo?
    Oricum…fie cum o fi, dar ii un privilegiu foarte mare sa poti fi acolo pe grid. A zis si Eddie Jordan la BBC ca „you must suck it all in ‘cause you don’t know for how long we’ll still have this privilege”.

    Acuma probabil ca nea Miki nu a fost si la F1 pe grid, ca acolo e mai selectiva treaba.

    Dar ar fi interesant sa aflati cumva daca cei de la Digi vor face interviuri pe grid. Dar ma indoiesc. Ar insemna probabil costuri mari de tot.

    P.S.Oare chiar a fost managerul lui Alesi asa cum scrie in acel articol?

  2. Acum rad eu cu lacrimi la ce a zis Jordan!!! LOL!!!

    Articolul ăla are un aer de fabulă și fantasmagorie în același timp. Deci Miki e dizident, fost manager (al lui Alesi!!), pasionat de viteză (dă 10.000 pe o mașină la circuit, că deh, la milioanele lui…), fost prieten cu Senna… Parcă nu e același Miki nătâng care comenta la TVR sau lua cursa în reverse la Spa… O fi fratele lui geamăn dintr-un univers paralel. Cred că și Miki și reporterul au mizat pe senzațional în acel articol și unul nu știa ce să mai inventeze iar celălalt ce să mai creadă.

  3. Ehh, parca mi-e dor din cand in cand de perlele lui Miki, desi o revenire a lui nu ar face prea multi fani fericiti. 😀

  4. Doamne, parcă se dădea o bătălie în mintea lui: capul, gâtul, capul, gâtul, capul!

  5. NU mai pot, ma doare burta de la atat ras:)))))))))).
    Deci filmuletul de mai sus e………..:))))
    Imi e dor de MikiMouse..asta…Alexandrescu..gatul…capul…gatul… Alexandrescu ca nu mai nimeream :))))))))))

  6. De curand la recomandarea unui prieten te-am adaugat in reader. Trebuie sa recunosc ca laudele lui sunt pe deplin meritate. Tine-o tot asa, pentru a ramane cel mai bine documentat blog de F1 din Romania.

  7. Deci cred ca n-am mai ras atata!!! =)) Vaaaaaai.

    Cat despre primul filmulet, cel cu comentariul nemtesc…o avea el privilegiul de a se afla pe grila…dar mie una mi-a lasat impresia ca era acolo de Dandanache. Pare un Hopa-Mitica cu zambetu-i caracteristic…

  8. Paul, mulțumim pentru aprecieri. Momentan, suntem o echipă de 4 prieteni. Ne place Formula 1 și pe cât posibil încercăm să ducem site-ul ăsta încă un nivel mai sus 🙂

  9. Nu-mi vine sa cred ca ati eliberat „monstrul”!!!!!
    Tocmai incepusem sa uit cosmarurile.Nu este de ras,este de plans acest erudit din F1.

  10. am citit dupa cursa din Turcia niste comentarii pe un alt site,cum ca comentariul celor de la Digi,se apropie de cel al lui Miki,de la TVR,doar pentru ca a fost invitat Doru Sechelariu pentru a comenta cursa.Ei bine doar prin astfel de clipuri putem face o comparatie,intre cei ce comenteaza la Digi si Miki.Este o diferenta de ordinul a ani lumina,intre cele doua stiluri!

  11. Eu am vazut cursa de la Barcelona pe BBC. A fost Doru Sechelariu invitat sa comenteze la Digi aceasta etapa?
    Am vazut insa in reluare o cursa unde era invitat Doru Sechelariu sa comenteze si nu mi-a facut o impresie prea buna.
    Nu prea stia sa dea informatii, nu prea pare sa aiba cultura. Face impresia de baietas smecheras preocupat de mondenitati.

  12. Cei de la BBC sunt extraordinari. Daca vrei sa ai un model de comentariu pentru F1, in acest moment cei de la BBC sunt #1 de departe. Si aici nu ma refer doar la Martin, David si Eddie ci tot proiectul in sine, toata transmisiunea.
    Cei de la digi imi plac, mai ales in antrenamentele libere unde vin cu foarte multe informatii interesante strict din F1. In calificari e putin plictisitor, dar asta e mai mult vina lui Vettel si Red Bull 😀 iar in cursa mai fac greseli, dar au tot anul asta la dispozitie sa inbunatateasca comentariul.
    Eu as vrea sa vad de la ei in timpul cursei mai mult entuziasm dar poate nu le sta in fire.

    Martin a avut de la cine sa invete meserie..

  13. Mad, e adevărat, comentariul din Turcia i-a avut doar pe Antal și pe Sechelariu și Doru nu prea are carismă de prezentator. Dar la celelate curse au fost buni!

Lasă un răspuns

