Video. Turcia 2011. Istanbul. Calificări


Partea 1:
VideoBam.com
Partea 2:
VideoBam.com

11 răspunsuri la „Video. Turcia 2011. Istanbul. Calificări

  1. daca inregistrez cursa si o pun aici,ea se va ‘imparti’automat in 2 fisiere?Pentru ca as putea si eu sa inregistrez,dar nu mai mult de 45 de min pentru a posta,iar cursa dureaza mai mukt 🙂

  2. Cum ai de gand sa inregistrezi? Ai ceva programe si placa de captura TV sau ce sursa folosesti? La nevoie se poate incarca fisierul pe net cu diverse servicii si dat link la download, nu neaparat streaming ca Videobam.

  3. Liviu esti prea „tehnic’,pentru mine.Tot ce pot sa iti spun este ca am un tv-tuner WinFast PVR,iar ca sursa,sper sa nu gresesc,am cablul de televizor conectat in calculator.Sper ca am raspuns cum trebuie 🙂

  4. Nu-s tehnic 🙂 e bine cum zici. Captura in ce format o scoti (wmv, avi, mpg??) si cam cat de mare iese fisierul? Calitatea e buna?

  5. fisierul este in mpg,calitatea este buna,iar ca dimensiunea a fiserului,nu pot sa-mi dau cu parerea exact,dar am un fisier uitat de lume de anul trecut din cursa de la AduDhani,iar acolo imi arata ca are 1.3gb pentru 2h3 minute!

  6. Uite, ma gandesc unde am putea sa incarcam fiecare cursa, daca te oferi sa faci asta si iti dau un raspuns. Iti fac o eticheta cu numele si te fac colaborator al nostru. Ca si noi, nimic de castigat in afara de vizite la articole 🙂 Cum ti se pare ideea? dar mai ales, poti sa te ocupi de asta?

  7. nu iti promit cursa de cursa fidelitate,caci poate duminica mai ies la gratar,dar in limita posibuilitatilor va ajut cu cea mai mare placere!

  8. Mad, ramane sa vedem daca F1GP vrea totusi sa se concentreze sa avem cursa online, ne intereseaza totusi mai mult informatiile oferite. Si e si greu sa uploadezi 1Gb sau sa gasesti spatiul pentru asta. Sigur, daca tu vrei, poti incarca si sa ne trimiti linkul, o sa il postez. Cum crezi, mananca timp chestia asta. Pana si eu te prefer la gratar decat sa captezi/uploadezi curse 😉

  9. mersi Liviu de incurajare!Am sa-mi petrec timpul liber ila aer curat,depinzand de vreme totusi 🙂

Lasă un răspuns

