Dezordine în tabăra Williams


Williams se află în pragul celui mai slab sezon al lor. Marți, ei au anunțat că directorul tehnic Sam Michael și aerodinamicistul Jon Tomlinson se vor retrage din funcțiile ocupate la final de sezon. Au mai anunțat deasemenea că Patrick Head se va retrage (anunul a fost făcut de Adam Parr – președintele echipei, Head declarând ulterior că Parr nu era în poziția de a face acest anunț). Echipei engleze li s-a alăturat un nou inginer, preabine cunoscutul Mike Coughlan, cel implicat în 2007 în celebrul scandal Spygate, scandal ce a dus la dispariția lui Ron Dennis din F1. Coughlan spune că și-a învățat lecția și nu va mai face o astfel de greșeală.

Vocilor critice la adresa echipei li s-a alăturat și Rubens Barrrichello. Brazilianul spune că echipa se află într-o stare de dezordine și că staff-ul principal este mai aglomerat cu sarcini decât ar fi normal: „Am lucrat cu el (Sam Michaels) din zilele Jordan și am fost bucuros să lucrez din nou alături de el la Williams. Prea multă lume face prea multe lucruri în sânul echipei, Michael face treaba a cinci, șase oameni, este supraîncărcat și în final face doar jumătate din treaba lui din cauză că are și altele pe cap.

Ceva trebuie să se schimbe: Williams trebuie să lucreze ca o familie, nu să țină totul secret apoi să toarne totul în presă. Mi-ar fi plăcut să aflu mai multe lucruri de la echipă, nu prin intermediul ziarelor. Trebuie să lucrăm puțin la cum abordăm situația.

Valorile Williams de la bursă au ajuns la cel mai mic preț de când au fost lansate pe piață. Cum echipa o duce din rău în mai rău, Barrichello este de acord că nu au de ales decât să facă schimbări deși nu e convins că acestea se vor simți înainte de 2012. „Sunt pregătit pentru orice schimbare. Din păcate, prea multe schimbări și cred că va dura ceva vreme până când mașina să devină foarte, foarte bună.

Legat de partea tehnică și schimbările ce le va suferi mașina, Sam Michael spune: „Aducem o serie de upgrade-uri monopostului FW33 în următoarele câteva curse. Pachetul pentru Turcia va include canale noi de răcire a frânelor, aripi spate și față noi și alte schimbări minore. Combinate, acestea ar trebui să ridice în mod decent performanțele monopostului. Obiectivul nostru este să aducem mașina în puncte cât de repede posibil.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s