Grila de start, ediția China GP. Înregistrare Digi Sport

VideoBam.com

Emisiunea Grila de start, ediția China GP, 17 aprilie 2011, Digi Sport. Cu Florin Ion și Antal Putinică.

3 răspunsuri la „Grila de start, ediția China GP. Înregistrare Digi Sport

  1. Da! Da! Super! Multumesc mult de tot pentru aceasta inregistrare! Eu nu pot urmari deloc Digi Sport si deja ma impacasem cu ideea ca nu voi vedea niciuna dintre aceste emisiuni. Primele 2 oricum le-am ratat, de aceea ma bucur asa mult ca pot s-o vad pe aceasta! Mersi frumos inca odata! 🙂

  2. 45 de minute in care nu m-am plictisit o clipa.Oare cum reusea,neregretatul Miki sa enerveze chiar in mult mai putine minute???

  3. Neregretatul 😀 nu imi vine sa cred ca atatia ani nu am avut parte de comentatorii de acum…

Lasă un răspuns

