formula1grandprix.wordpress.com devine f1gp.ro

După o prea lungă așteptare și un efort financiar din partea noastră, formula1grandprix.wordpress.com devine f1gp.ro. Flavius, Liviu, Radu și Sandu vă vor ține în continuare la curent cu Campionatul de Formula 1 de pe o adresă mult mai simplu de accesat și sperăm, cu mai multe și mai complexe informații despre cea mai frumoasă competiție din motorsport.

13 răspunsuri la „formula1grandprix.wordpress.com devine f1gp.ro

  1. Dati-mi voie sa va felicit si eu! 😀 Imi place foarte mult noul format, foarte eye-catchy! 😀 Succes pe mai departe! Eu am sa tin oricum aproape! 😀

  2. MA REFEREAM LA FAPTUL DACA O SA APARA FIECARE CURSA INREGISTRATA DUPA CE SE DESFASOARA ASA CUM SA INTAMPLAT CU PRIMA SI INREGISTRATA DUPA CEI DE LA DIGI !

  3. AM ÎNȚELES LA CE TE REFEREAI DAR CUM NU SE POATE ASTA ATÂTA TIMP CÂT NU AVEM TIMP SĂ FACEM CAPTURĂ ȘI CONVERSIE mi-am zis că un link la cursa de la BBC e bun și el decât deloc…. deci nu promit că vom avea cursă de cursă așa ceva, aia a fost un bonus de început de campionat. Bafta!

Lasă un răspuns

