Video. Australia. Melbourne. Antrenamente libere 1


Partea 1:
VideoBam.com
Partea 2:
VideoBam.com

8 răspunsuri la „Video. Australia. Melbourne. Antrenamente libere 1

  1. Neața colega! 😀
    Și mulțumim mult pentru video. Cu două alarme la telefon și tot nu m-am trezit…

  2. ha! eu la prima la fel nu m-am trezit. din fericire m-am trezit singur cu 5min inainte de sesiune :))
    in privinta la adoua sesiune, nu pot promte nimic. acum o inregistrez de la sky sport. daca sunt doritori o pun diseara. sau poate reusesc s-o inregistrez de la digi sport plus in reluare 😉

  3. Daca inregistrezi de la Digi Sport PLus in reluare, o sa auzi numele nostru mentionat, lol.. le-am scris e-mail eu si Liviu, desi nu au mentionat ca eu i-am corectat intr-o greseala facuta.. oouupsss 😀

  4. v-am auzit baieti,la comentariul LIVE,dar eram prea adormit ca sa ma mai pun la calculator!Stiu ca o sa sune a lauda,dar m-am uitat la un TV de 66cm,cu tehnologia LED,parca eram acolo!Cum se putea vedea…..era magnific,iarba era iarba de parca acum ar fi tuns-o 🙂 ,iar sunetul motoarelor era fabulos!Abia astept calificarile!
    ps,Mor de somn 😀
    ps2pe mine m-au incantat comentariul celor doi!este la ani lumina comentariul lor,fata de clasici TVR-ului!Am sa le scriu un mail baietilor in care am sa-mi exprim admiratia fata de comentariul lor 🙂

  5. stiu ce norocos sunt!Mi-am banii pentru a cumpara TV-ul de anul trecut din octombrie si acum culeg roadele!-25% la alte cheltuieli si se poate cu un pic efort!nu costa o avere TV-ul undeva intre 1500-1700 de lei,plus ca el are si receiver incorporat,asa ca nu iti mai trebuie decodorul de la RDS 🙂

  6. Superb Mad, odata imi iau si eu unul asta e sigur, ca doar suntem in sec. 21 ce naiba 😀
    Liviu tu ai backup plan, la socru nu? 😀

Lasă un răspuns

