Curcubeul Pirelli

Pirelli au luat o decizie finală în legătură cu alegerea culorilor pentru diferitele tipuri de pneuri furnizate în Formula 1.
Astfel, compozițiile de pneuri și culorile lor reprezentative sunt:

Hard – ARGINTIU
Medium – ALB
Soft – GALBEN
Extrasoft – ROŞU
Intermediare – ALBASTRU
Wet – PORTOCALIU

Te doare deja capul nu?

Prima mea impresie a fost că sunt prea multe şi fanilor o să le fie greu să le memoreze chiar dacă la un Mare Premiu nu or să fie prezente chiar toate tipurile de pneuri dar totuşi.. Nu era mai benefică o ordonare logică? Eu m-am gândit la un şir de culori cât mai calde pentru pneurile moi spre culori cât mai reci pentru pneurile mai tari, gen curcubeu. Ceva de genul acesta:

ExtraSoft – ROŞU
Soft – PORTOCALIU
Medium – GALBEN
Hard – ALB
Intermediare – ALBASTRU DESCHIS
Wet – ALBASTRU ÎNCHIS

Acum poate şi varianta oficială a celor de la Pirelli are vreo logică însă eu nu prea o văd. Chiar vă invit pe voi să mă lămuriţi şi eventual să postaţi şi voi nişte variante ce vi se par vouă mai eficiente.

P.S. Weekendul viitor începe marele circ, deja fierbe sângele în mine de nerăbdare!

5 răspunsuri la „Curcubeul Pirelli

  1. oricum la fiecare Mare Premiu sunt anuntate doar 2 seturi,plus eventual cele de ploaie,asa ca nu o sa doara atat de tare 😛
    Mult a trecut,putin a mai ramas,cine ar fi crezut,sper sa fie un sezon la fel de imprevizibil si de’sangeros’,ca cel de anul trecut,iar Redbull sa nu’omoare’sezonul inca de la jumatatea lui!Cred ca Renault ar putea castiga anul acesta o cursa,ca sa fac pe Mama Omida 😀

  2. scuze am vazut doar parerea postantului (Flavius-scuze)de cum ar fi fost ideal… tastez dintr-un netbook si nu am buna viziune asupra paginii intregi.

  3. Nici o problema Andrei, se intampla oricui.
    Daaaa, au mai ramas doar cateva zile si incepe Formula 1. Duminicile plictisitoare au luat sfarsit. O sa fie plin de motor-sport de acum incolo.
    Sper si eu sa avem un sezon spectaculos. 😀

  4. Am incercat sa gasesc si eu o logica in alegera culorilor de catre Pirelli, dar cu cat cautam mai mult cu atat mi se clarifica ca nu exista un asemenea lucru, doar ca spera sa fie asa si asa, etc. Sincer mi se pare exagerat alegerea a 6 culori, dar nah. Apoi daca cei de la Pirelli sustin ca : , “The colours reflect the unique personality of each tyre, enabling viewers to tell instantly not only which is the prime and the option tyre, but also exactly which type of tyre is fitted to each car.”….probabil exista una….banuiesc…:P

Lasă un răspuns

