Video. GP2 Asia. Etapa 2. Cursa 1. Imola.

Înregistrarea cursei de GP2 Asia transmisă de Digi Sport. Comentariul, Florin Ion.

VideoBam.com

5 răspunsuri la „Video. GP2 Asia. Etapa 2. Cursa 1. Imola.

  1. Comentariul e bun,insa parca mai bun a fost la Moto gp,decat la GP2 L)
    Ma bucur sa aud ca va fi o emisiune specializata Grila de start,pentru Formula1 si Motogp(cred)!!!
    Felicitari lui Michael!

  2. Comentariul este bun, din ce am auzit pana acum. Ma rog, cred ca va fi cel mai profesionist comentariu la F1 de cand e transmis sportul asta la noi. Apropo, stie careva de cand se transmite F1 la noi?

    Nu prea grozav este faptul ca va fi pe Digi. Nu toata lumea are Digi.
    Comentatorul spunea ca vor fi transmise si antrenamentele de vineri si sambata dimineata, ceea ce e iarasi foarte fain.

    Anul trecut am reusit sa vad ultima cursa pe BBC pe net. Mi-am facut un IP de UK ca era ceva VPN free pentru 10 zile sau asa ceva. As vrea sa imi fac iarasi dar nu stiu de vreun furnizor de IP de UK fara bani. Stiti voi careva de asa ceva?
    Mersi!

  3. Super! Mersi de inregistrare!

    Catalin, prima cursa de F1 la noi o sa fie duminica de la 9 dimineata pe digi sport si cu calificarile cu o zi inainte, sambata dimineata, de la 8. Cel putin asa anunta ei pe site. Nu scrie nimic despre antrenamentele de vineri, cum ca ar fi live. Poate de acolo vor transmite doar reportaje…

  4. Antrenamentele libere din Australia vor fi transmise de digi sport plus. Cel putin asa ne asigura Florin in timpul cursei de mai sus 😉

  5. Da, și eu l-am auzit dând asigurări că vor transmite și antrenamentele libere, live, deci cel mai probabil vor folosi Digi Sport Plus pentru asta. Florin a fost puțin defazat astăzi, ținând să răspundă multora din cei care i-au scris, însă am apreciat faptul că știe și numele virajelor (nu-i așa că merită să auzi de Aqua Minerale în loc de Nicole Scherzinger? Of Michi!)

Lasă un răspuns

