Urmează ultima sesiune de teste înainte de începerea sezonului

Ultima sesiune de teste din presezon începe mâine la Barcelona și va dura până sâmbătă. Fiecare echipă va alerga 4 zile, Red Bull, McLaren, Renault, Force India, Sauber, Toro Rosso, Lotus și Virgin vor alerga în primele 4 zile (8 – 11 martie) iar Ferrari, Mercedes și Williams vor alerga în ultimele 4 zile (9 – 12 martie). Hispania nu au confirmat încă zilele în care vor testa (echipa spaniolă trebuie să apară cu noua lor mașină). De altfel, încă nu și-au confirmat nici al doilea pilot, pe lângă Liuzzi și Mondini intrând în scenă și Christian Klien.

Program teste:
Marți – sâmbătă: 10.00 – 14.00, 15.00 – 18.00

Vor participa:
Red Bull-Renault
Ma:
Mark WEBBER
Mi: Sebastian VETTEL
Jo: Mark WEBBER
Vi: Sebastian VETTEL

McLaren-Mercedes
Ma:
Jenson BUTTON
Mi: Lewis HAMILTON
Jo: Jenson BUTTON
Vi: Lewis HAMILTON

Ferrari
Mi: Felipe MASSA
Jo: Felipe MASSA
Vi: Fernando ALONSO
Sa: Fernando ALONSO

Mercedes GP
Mi: Nico ROSBERG
Jo: Michael SCHUMACHER
Vi: Michael SCHUMACHER
Sa: Nico ROSBERG

Lotus Renault GP
Ma: Nick HEIDFELD
Mi: Vitaly PETROV
Jo: Vitaly PETROV
Vi: Nick HEIDFELD

Williams-Cosworth
Mi: Pastor MALDONADO
Jo: Pastor MALDONADO
Vi: Rubens BARRICHELLO
Sa: Rubens BARRICHELLO

Force India-Mercedes
Ma: Nico HÜLKENBERG și Paul DI RESTA
Mi: Paul DI RESTA
Jo: Adrian SUTIL
Vi: Adrian SUTIL și Paul DI RESTA

Sauber-Ferrari
Ma: Sergio PÉREZ
Mi: Kamui KOBAYASHI
Jo: Sergio PÉREZ
Vi: Kamui KOBAYASHI

Toro Rosso-Ferrari
MaSébastien BUEMI
Mi: Sébastien BUEMI
Jo: Jaime ALGUERSUARI
Vi: Jaime ALGUERSUARI

Team Lotus-Renault
Ma:
Davide VALSECCHI și Luiz RAZIA (dimineața), Jarno TRULLI (după-amiază)
Mi: Jarno TRULLI
Jo: Jarno TRULLI și Heikki KOVALAINEN
Vi: Heikki KOVALAINEN

Hispania-Cosworth (încă nu au anunțat piloții)

Virgin-Cosworth
Ma: Jérôme D’AMBROSIO
Mi: Timo GLOCK
Jo: Timo GLOCK
Vi: Jérôme D’AMBROSIO

Lasă un răspuns

