F1 Fun-Facts #1

Flavius a venit cu o idee foarte interesantă care va aduce un plus de interes pentru F1GP. Let’s wish him a good start!

Kimi livin’ the dream

Cu 30 de minute înainte de startul primei sale curse de Formula 1, Kimi Raikkonen a fost găsit dormind de către mecanicii Sauber în spatele garajului. El a declarat că a şi visat ceva însă nu-şi aminteşte ce mai exact.

Mai târziu, ajuns la Ferrari, Kimi Raikkonen declară despre același MP al Australiei:„Cu vreo 10 tururi înainte de finalul cursei – aproape am adormit! Mi-am pierdut un pic concentrarea, am blocat roțile și am luat virajul trei puțin cam larg. Chiar dacă nu îmi mergea radioul, știam că inginerii îmi transmiteau: Trezește-te Kimi! Știam că aveam un ritm bun. Nu mergeam la limită și poate dacă radioul ar fi funcționat aș fi mers mai repede.” Cu toate acestea, Kimi a câștigat cursa la 7s înaintea lui Alonso, în cursa sa de debut la Ferrari.

 

5 răspunsuri la „F1 Fun-Facts #1

  1. Here’s to a good start for the new column! 😉

    Totuşi, nu pot să nu mă gandesc cu necaz la faptul că din cauza comodităţii ăsteia, nu mai avem parte în F1 de un talent precum cel pe care-l posedă Kimi.

  2. Stim noi de ce a adormit Kimi in ziua respectiva….cum stim el e mare fan al cluburilor si al fetelor, bine inteles…..presupun ca asta s-a intamplat si in seara de dinaintea cursei respective 😛

  3. Alin, și tu aveai ceva de genul pe la tine pe site, chiar m-am amuzat intens cu unele.
    Și ai dreptate, păcat că și-a pierdut interesul pentru F1… Kimi a avut curse în care a șters pe jos cu Schumi mai bine ca Alonso. Și asta spune ceva despre el ca pilot. McLaren spuneau despre el ca e insubordonat și trage mai mult de mașină decât poate duce aceasta, din cauza asta a avut atâtea abandonuri cu ei. De aia Kimi a ajuns unde a ajuns. But he really sucks at rallying 🙂 Kubica pare mai în mână cu raliurile.

  4. @Maria.
    Da, si mare bautor de vodca.

    @Alin & Liviu.
    A obtinut primele puncte din WRC acum in etapa din Suedia, desi a si facut praf masina odata 😀 Mesajul meu pt. Raikkonen ar fi: Come home Kimi, come back where you belong.. Formula 1

Lasă un răspuns

