Video. GP2 Asia. Cursa 1

Înregistrarea cursei de GP2 Asia transmisă de Digi Sport. Comentariul, Florin Ion.
VideoBam.com

14 răspunsuri la „Video. GP2 Asia. Cursa 1

  1. ma bucur foarte mult pentr Michael Herck,ca a cupat locu5,in urma celei de-a doua curse,de la Abu Dhabi!m-a tinut cursa ‘in priza’,pana la final!Ne citeste Florin Ion,de asta mi-am dat seama nu numai dupa mesajul ce l-a scris dupa cursa de vineri aici,ci si pentru ca ceea ce am scris eu,ca a facut o mica greseala,in legatura cu punctajul din GP2,a aparut in comentariul de azi dimineata.Felicitari pentru comentariu si abia astept cursele de Formula1!Cu siguranta voi renunta anul acesta la a mai urmari cursele pe BBC si ma voi limita a urmari doar Digisport!

  2. Da, a dat dovada de caracter Florin cand a specificat de greseala facuta inainte si faptul ca a corectat duapa aia. Pana acum urmaream F1 pe RTL (german) si pe RTL Klub (maghiar) dar acum astept cu nerabdare pe digisport prima cursa a sezonului.

  3. eu ma uitam de 2 ani pe BBC,ar inainte cand pe ITV(dar aia bagau publicitate,in timpul cursei),cand la Italieni sau spanioli,depinde cum prindeam streamul mai bun!Dar acum e clar ca am sa stau in pat si ma uit la televizorul de 66 cm,pe care l-am luat special,pentru a vedea F1,in HD!

  4. Pfuaii, de as avea acum banii necesari as lua si eu un HD cu diagonala cat mai mare.. Dar pana la urma conteaza sa inceapa odata campionatul ca nu mai rezist mult..

  5. Flavius eu am dat 1799 lei pe el,e HD LCD cu tehnologia LED,asa ca daca ai RDS,nu iti mai trebuie receiver pentru canalele digitale,e LG,iar meciurile si cursa de GP2,s-a vazut superb,iar masinile…parca erai acolo.a, si modificat sinirul pe tip sport si,parca eram acolo!intr-un cuvant:DEMENTIAL!!!!

  6. Nu mai zi ca ma duc la „munca” in stilul negrilor din brooklyn, cu o cagula pe fata si imi „cumpar” un LG ca al tau! 😀

  7. Mie comentariul lui Florin Ion imi seamana mult cu cel a lui Alex Cocu de la Eurosport de anul trecut…dupa entuziasm si flexiuni de voce macar, daca nu calitativ. Oricum, suna bine, fata de comentariul TeVeRist…:)

  8. nu face vreo prostie Flavius 🙂
    oricum ce am zis, sper sa nu fie luat ca laudarosenie, caci asta a fost ultimul meu gand!

  9. Uite in cine se ascunde un mic Sherlock Holmes.. Liviu iar ma uimesti 😛
    Anca, pentru asta trebuie sa-i dai o bere, iar daca distanta intre voi doi este mai mare decat intre noi doi atunci m-as sacrifica eu in numele lui Liviu si as savura eu berea aia rece in numele lui cu cea mai mare placere 😀

  10. 🙂 Probabil că ai să o faci dacă Anca e de acord. Cum mereu e la punct cu informațiile despre Mihai Marinescu îmi imaginez că e de prin zona Brașovului, ca și tine 😀 e doar o supoziție. Probabil că și asta e o poză făcută de tine Anca, nu? http://www.flickr.com/photos/nacbus/3526519622/ Superb! Niciodată nu am știut ce se ascunde într-un camion de transport. Anca, cum am zis și mai demult, dacă dorești, te așteptăm să ni te alături 🙂 ne plac oamenii pasionați.

Lasă un răspuns

