Force India lansează VJM04. Fotografii

5 răspunsuri la „Force India lansează VJM04. Fotografii

  1. incepand de vineri incepe”nebunia motoristica”,pe Digisport,odata cu calificarile din seria GP2 Asia,in care evolueaza si un roman,Michael Herck.Acesta a obtinut in seria de teste din Abu Dhabi,mai precis in a 3-a zi a antrenamentelor,locul1,asa ca am putea avea o prezenta pe podiu,pe circuitul Yas Marina!
    Mult succes lui si lui Mihai Marinescu,in noul an!!!

  2. Am tot văzut şi eu în vreo două rânduri (parcă) titlurile care-l dădeau pe Herck pe primul loc la finalul zilelor de teste. Sunt chiar curios dacă va reuşi ceva interesat şi când contează cu adevărat.

  3. serios 🙂
    minti;e luminate gandesc la fel!dar am veste prosta,m-am uitat la Digisport pe site si am vazut ca antrenamentele de sambata si cursa de duminica sunt decalate 😦
    hai sa-i bombardam cu emailuri ca noi vrem curse,nu inregistrari,asa imi caut stream oe net 🙂
    eu le-am si trimis mail in sensul asta!

Lasă un răspuns

