Abu Dhabi 2010. Teste Pirelli. A doua zi

Ferrari continuă să fie mai rapizi și în a doua zi de teste, cu Fernando Alonso reușind un timp de 1.40.529. Condițiile au fost bune în deșert, spaniolul făcând peste 100 de tururi de circuit. Michael Schumacher a terminat inițial pe poziția a doua, înaintea lui Sebastian Vettel, însă, eventual, timpul germanului a fost anulat întrucât se pare că a tăiat o șicană în acel tur.

Cu această zi se încheie prezența pe pistă a piloților F1 în acest an, următoarele teste fiind programate în 2011.

1. Fernando Alonso, Ferrari, 1:40.529, 105 tururi
2. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:40.825, 66 tururi
3. Rubens Barrichello, Williams, 1:41.294, 101 tururi
4. Robert Kubica, Renault, 1:41.614, 90 tururi
5. Gary Paffett, McLaren, 1:41.622, 46 tururi
6. Oliver Turvey, McLaren, 1:41.740, 30 tururi
7. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:40.685, 74 tururi
8. Paul di Resta, Force India, 1:41.869, 35 tururi
9. Kamui Kobayashi, BMW Sauber, 1:42.110, 43 tururi
10. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:42.145, 98 tururi
11. Vitantonio Liuzzi, Force India, 1:42.416, 46 tururi
12. Sergio Perez, BMW Sauber, 1:42.777, 46 tururi
13. Jarno Trulli, Lotus, 1:44.521, 83 tururi
14. Pastor Maldonado, HRT, 1:44.768, 65 tururi
15. Timo Glock, Virgin, 1:44.783, 82 tururi

Anunțuri

7 răspunsuri la „Abu Dhabi 2010. Teste Pirelli. A doua zi

  1. Interesant de vazut cum vor afecta cauciucurile astea performantele. Sa nu uitam ca in 2007 McLaren au devenit brusc mai rapizi si pentru ca au trecut pe Bridgestone, pe cand Renault au regresat enorm…

  2. 1 Fernando Alonso Ferrari 1’40.529s 105
    2 Michael Schumacher Mercedes 1’40.685s 74
    3 Sebastian Vettel Red Bull 1’40.825s 66
    4 Rubens Barrichello Williams 1’41.294s 100
    5 Robert Kubica Renault 1’41.614s 91
    6 Gary Paffett McLaren 1’41.622s 46
    7 Oliver Turvey McLaren 1’41.740s 30
    8 Paul di Resta Force India 1’41.869s 35
    9 Kamui Kobayashi Sauber 1’42.110s 43
    10 Sebastien Buemi Toro Rosso 1’42.145s 97
    11 Vitantonio Liuzzi Force India 1’42.416s 46
    12 Sergio Perez Sauber 1’42.777s 46
    13 Jarno Trulli Lotus 1’44.521s 83
    14 Pastor Maldonado HRT 1’44.768s 65
    15 Timo Glock Virgin 1’44.783s 82

  3. Gresesti, avantajul a fost pur si simplu dat de echipa de ingineri si monopost, din singurul motiv ca in 2007 Bridgestone era singurul furnizor de pneuri.

  4. Din cate stiu eu, Renault au fost asa obsedati in 2006 ca au dezvoltat aerodinamica masinii dupa cum se deformau cauciucurile Michelin. Cand au trecut pe Bridgestone(a caror forma era destul de diferita parerea mea) au slabit in performante. Cel putin asa am citit candva pe un site. ferrarif1.ro parca, care nu mai exista acum.

    Raman insa la parerea initiala, cauciucurile pot influenta rezultatele masinilor, pentru ca unele masini incalzesc altfel pneurile, poate nefavorabil Bridgestone si favorabil Pirelli. 😀

  5. Ai dreptate cu ultima afirmatie si monopostul Brawn si lipsa lui de abilitate pe ploaie si in cursele mai reci a dovedit-o din plin anul trecut.

  6. Cred ca 1998 a fost anul cand McLaren a castigat subit in competitivitate trecand (contra curentului) pe Bridgestone.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s