Hispania cumpără fosta echipă Toyota

Echipa spaniolă a fost afectată de lipsa dezvoltării șasiului Dallara, șasiu instabil de la început. Inițial s-a crezut că Jose Ramon Carabante, cel care a cumpărat echipa de la Adrian Campos, semnase o înțelegere pentru a folosi șasiul TF110 dezvoltat de Toyota pentru monopostul HRT 2011 (și din acest motiv Toyota a oferit Pirelli pentru teste mașina lor din 2009). Deasemenea, circulau zvonuri că, în completarea șasiului de la Totoya, Hispania ar fi folosit sisteme hidraulice și cutii de viteze de la Williams.

Însă, publicația germană Auto Motor und Sport, citând „surse credibile”, raportează  că Hispania a cumpărat „expertiza, echipamentul și facilitățile” echipei Toyota, cu sediul la Cologne (Koln). Deasemenea, publicația germană vorbește și despre zvonurile că Hispania a rămas în urmă cu plata către furnizorul de motoare Cosworth.

Anunțuri

5 răspunsuri la „Hispania cumpără fosta echipă Toyota

  1. Hmm, interesanta stire.. De nu s-ar numi Hispania deja as fi fericit, eu as vrea sa vad Toyota revenind ca echipa de uzina. Au avut cateva curse chiar bune, desi au investit ft mult si nu au obtinut tot ce au vrut.
    Insa daca Hispania cumpara Toyota, oare cumpara si informatii despre cum o sa fie cauciucurile Pirelli? O fi asta un mic avantaj pentru anul viitor?

  2. Nu cred sa primeasca aceste informatii. Pt ca Toyota au cedat monoposul ala firmei Pirelli si poate o mica echipa de intretinere. Dar sa aiba un mic insight, nu cred. Pe de alta parte, nici ce se zice de De La Rosa sau Heidfeld (ca sa isi vanda imaginea) ca ar fi testat Pirelli si deci ar putea fi cautati. Cred ca se acorda o prea mare atentie pneurilor, inutil.

    Ia uite unde era fanul Toyota! Si eu sustineam echipa asta, in mod special pe Glock (chiar nu am glumit cand m-ai intrebat, tipul imi este f. simpatic, dar are ghinion).

  3. Sper ca stirea sa fie adevarata – pacat ca nu vor folosi sasiul Toyota inca de anul asta. Oricum Hispania nu avea oamenii cu care sa dezvolte propriul sasiu, dar cred ca si la anul HRT va fi cea mai lenta masina – adica vor folosi in 2011 o masina dezvoltata pana la sfarsitul anului 2009 (inainte ca Toyota sa anunte retragerea si sa sisteze dezvoltarea masinii). Si apoi mai este problema motorului – vor inghesui in sasiul Toyota un motor Cosworth? Pentru ca au contract cu Cosworth pe mai multi ani. Sau vor da bani in plus sa rezilieze contractul si sa foloseasca motoare Toyota – lucru de care ma indoiesc.

  4. De asemenea ma indoiesc ca HRT a cumparat uzina Toyota din Koln (suna stupid „Cologne” in lb romana), poate cel mult a inchiriat-o pe durata unui an. Aceea este o investitie mai mare decat bugetul HRT cu tot cu banii lui YamamotoGP.

  5. 🙂 YamamotoGP!!!

    Da, e posibil, asta e tot ce am putut extrage din paragraful ala din articolul german si nici celelate siteuri nu ziceau mai mult. Cred ca ai dreptate ca au inchiriat-o.
    Si faza cu Cologne, e intr-adevar aiurea 😀 de aia bag si un Koln in paranteza, ai dreptate, suna naspa.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s