Comentatorii de la DigiTV

Deși venim mai târziu cu vestea asta, se pare că viitorii comentatori ai Formulei 1 la Digi TV vor fi Antal Putinică (apreciat de fanii MotoGP) și Ion Florin. Laurențiu Mandu, cel care ne-a anunțat pentru prima oară de încheierea contractului dintre F1 și DigiTV îi anunță pe cei doi ca făcând parte din echipa inițială a comentatorilor de anul următor. Se pare deci că după ani buni, Dan Mihai Alexandrescu își va vedea de afacerile sale de manageriat și va lăsa postul de comentator unor persoane calificate.

Mulțumim Laurențiu pentru vestea mai mult decât minunată.

17 răspunsuri la „Comentatorii de la DigiTV

  1. Nu stiu daca e o veste atat de minunata: Florin Ion e cam pe dinafara, chiar daca a crescut mult fatza de vremea cand comenta la Telesport sau ceva de genul asta (atunci era praf) si nici Antalica nu stie mai mult de cateva clisee despre F1. Imi pare rau dar eu nu mai bucur.

  2. Eu ii admir pe comentatorii de pe postul maghiar de televiziune RTL Klub. Daca am avea si noi niste baieti de genu’ ar fi numai bine. Nu-i cunosc pe acesti doi indivizi dar daca sunt lafel de buni ca Palik Laszlo si Czollner Gyula atunci e perfect. Stiu ca unii nu veti intelege nimic din ce se zice dar vreau sa va arat cum e F1 pe postul maghiar.

    1 – http://www.youtube.com/watch?v=vz_Hl6JuvA4

    2 – http://www.youtube.com/watch?v=P591uvuSCgo

    Imaginati-va asta in romana daca puteti.

  3. Suna bine! pe Antalica l-am mai auzit asa entuziasmat, pe Ion nu il retin exact..
    Ai dreptate cu comentatorii maghiari Flav. Sunt chiar entuziasti, chiar daca eu nu pricep o boaba…

  4. câţi din voi au DigiTv… adică. naiba, deabia am început să mă uit la fiecare cursă de F1 şi acuma nu o să mai prind nimic. Am Dolce.

  5. Mihai, ai dreptate dintr-un pct de vedere, dar pe de alta parte, sangele proaspat nu strica. Si cum vor acoperi mai tot evenimentul, cred eu ca se vor descurca si vor invata din propriile greseli.

  6. aici ai dreptate, eu aveam UPC, din anumite motive am trecut pe RDS si vreau sa spun ca F1 a fost un motiv decisiv 🙂 ce pot sa zic, pe cat posibil, o sa il piratam pe Bernie si voi posta linkuri la transmisia BBC… sa vedem ce va fi la anul.

  7. BBC-ul bagă live stream când sunt cursele?

    oricum, naşpa. sunt sigur că ăstia de la Digi vor promova mult mail mult cursele de F1 dar în acelaşi timp… o să le vadă doar cei abonaţi.

  8. 🙂 cuplul gay 😀 dap… este adevarat ca TVR e cea mai buna solutie de transmite si promova F1, in acelasi timp am incredere in Digi ca or sa faca treaba buna. Dar de acord cu voi, prezenta doar pe Digi limiteaza mult accesul la F1.

    Pe cat posibil, voi incerca sa gasesc streamuri video in timpul curselor, avand in vedere ca voi incerca sa fiu prezent online la toate cursele. O sa ma gandesc cum sa implementez asta pe site. Sigur, e piraterie, dar… trecem cu vederea, din fericire nu trebuie sa am o etica profesionala, desi sincer, mi-as dori sa o am 😀 cum va dati si voi seama din continutul siteului, avantajul meu este ca sunt in afara profesiei, dezavantajul este ca nu sunt platit. La fel si pentru colegii mei, suntem pasionati de asta dar de ar fi sa devenim o publicatie sau sa lucram pentru cineva, textul ala mic cu drepturile de copyright, din dreapta jos ar trebui sa iasa mai mult in evidenta.

  9. Cred ca suntem singura tara in care Formula 1 nu este transmisa de televiziunea nationala….desi cu Miki, nici nu stiu ce e mai rau: comentator incapabil sau transmisie limitata publicului?

    BBC-ul are un fel de live-radio. Calificarile insa le poti gasi de obicei pe torrenturi din transmisia BBC, cred ca si cursele. Oricum, este o placere sa privesti scenele „introductive” si conferintele de presa de care noi am fost privati pana acuma. Sunt curioasa daca cei de la Digi vor transmite macar conferintele…

  10. mai baieti vb. mai putin ca santeti pe dinafara rau rau…comentati mai bine curse de melci;astea sant prea rapide pt. voi!voi si reluarile le comentati in direct..

  11. Nici eu nu am fost multumit de comentariul F1 de astazi. O sa urmeze un articol cu lucrurile pozitive si negative din weekendul de astazi din F1 pe digi sport. O analiza mai profunda…soon.

Lasă un răspuns

