Japonia 2010. Suzuka. Grila de start

4 răspunsuri la „Japonia 2010. Suzuka. Grila de start

  1. Imi place din ce in ce mai mult site-ul tau din punct de vedere grafic. De unde ai toate pozele astea misto si ce fain ai facut grila de start. Uimitor, imi place la nebunie. Daca ar mai fi 1 sau 2 pers. care sa-ti scrie articole mai des, ar fi cel mai tare site de F1 ever 😀

  2. Da, mi-ar placea sa fim mai multi, momentan suntem 3 si facem si noi ce putem. Cum ma ocup cu grafica printre altele, din placerea care o resimt pt F1 izvoraste si grafismul site-ului. Imi place, mi-ar pare rau sa nu fac ceva frumos odata ce imi place. Poze, de pe siteuri 😀 (copyright @ owners!), grila am facut-o cu ajutorul unui mod de F1 pt rFactor (de unde am luat imaginile masinilor from above). By the way, interested in writing F1 articles?

Lasă un răspuns

