Japonia 2010. Suzuka. Calificările amânate pentru mâine dimineață din cauza ploii

După ore de ploaie care au dus la 3 amânări, sesiunea de calificări va avea loc duminică dimineață la ora 10, ora locală (4 dimineață ora României – watch for it on TVR – oare doarme la noapte Michi? că doar n-o fi avut bani să meargă și în Japonia). Cursa va începe 5 ore mai târziu, la ora 9 ora României.

6 răspunsuri la „Japonia 2010. Suzuka. Calificările amânate pentru mâine dimineață din cauza ploii

  1. 🙂 da!! mai ca ma trezesc, vedem la ce ora o sa postez rezultatele 🙂 Goooo Schumi, macar un P12, nu? 😉

  2. Eu am o presimtire ca o sa termine in puncte in weekendul asta. 🙂
    P.S. Azi toata ziua am avut senzatia ca e Vineri stiind ca maine sunt calificarile…ce efect are F1 asupra oamenilor :))

  3. 🙂 adevarat! am remarcat ca si Michi tot vorbea de cursa de maine 😀 chiar si dupa ce Vichi l-a corectat, el tot o tinea ca maine va fi alta treaba…

  4. Ah, nu stiu, nu ma uit pe tvr la cursa niciodata 😛 Dar sunt in tema, am auzit ca e problema cu comentatorii de acolo. Ar trebui sa le dea cineva numarul meu de tel. 😛 😀 De la anu inteleg ca o sa fie pe Digi cursele.

Lasă un răspuns

