Formula 2. Oschersleben. Cursa 1

Cursa a început pe ploaie, prima cursă pe pistă udă din acest an. Mihai anticipează startul sărind până pe poziția a 5-a, pierzând apoi un loc în favoarea lui Clarke. Pentru următoarele câteva tururi este atacat constant de Palmer, care reușește să treacă datorită ritmului său foarte bun. În continuare, Palmer trece și de Clarke pentru a termina în final pe locul al 3-lea. Afanasiev, plecat din pole reușește să termine pe a 4-a poziție, după ce pierde poziții la start. Pentru alte câteva tururi, Mihai îl ține la respect pe Bratt, care îl atacă tur după tur, nereușind să îl depășească pe pilotul român.

Trecut pe la boxe pentru a își respecta penalizarea dată de stewarzi în urma startului furat, Marinescu reiese al treisprezecelea, de unde, timp de alte câteva tururi ține camerele de luat vederi asupra lui, într-o bătălie pentru poziția a 12-a cu Clarke, care căzuse de pe 6 în urma unei ieșiri de pe circuit. Deși pista era destul de udă, cei doi reușeșc să nu își piardă capul sau pozițiile, Mihai trecând linia de sosire pe al 13-lea loc, în același tur cu învingătorul.

Poz. Pilot Nat. Timp
1. Dean Stoneman 40:11.982
2. Kazimieras Vasiliauskas +15.793
3. Jolyon Palmer +16.466
4. Sergei Afanasiev +26.958
5. Benjamin Bailly +37.213
6. Will Bratt +43.993
7. Philipp Eng +50.776
8. Kelvin Snoeks +58.995
9. Nicola de Marco +1:18.033
10. Ricardo Teixeira +1:21.057
11. Armaan Ebrahim +1:26.575
12. Jack Clarke +1:39.621
13. Mihai Marinescu +1:40.132
14. Julian Theobald +1 Lap
15. Plamen Kralev +2 Laps
16. Johannes Theobald +3 Laps
Anunțuri

4 răspunsuri la „Formula 2. Oschersleben. Cursa 1

  1. Ca sa iti dai seama ca nu a pierdut chiar asa mult timp pe la boxe si viteza era buna 🙂 stii si tu, daca l-ai urmarit, ca de multe ori a terminat la cateva tururi diferenta.

    Nu e chiar un podium, dar e bine si asa, nu? 😉

  2. yea, ok. să zicem.

    Dar aşa ca fun-fact: nu şi-a mai scris pe blog de la Brands Hatch încoace. Îi e ruşine să scrie ceva dacă a ieşit pe un loc 16? Deaia trebuie să privim tot prin partea plină a paharului?

    oricum, sper că nu ai luat-o în nume de rău. respectul meu pentru efortul depus la blogul ăsta, citesc cu plăcere comentariile ante/post cursă.

  3. :)) normal că nu ți-o iau în nume de rău. E problema mea că am ales să îl susțin, e problema ta că nu vrei să înțelegi efortul depus de el. Cu propriile cuvinte și-a recunoscut greșelile și când alergi pe banii altuia iei lucrurile mai ușor. Nu te mai pierzi în a plânge după un loc 16 având în vedere că mai poți încerca odată. Fii obiectiv și urmărește competiția de F2. Ai să vezi că nu este singurul care a trecut prin ce trece el. Îmi face plăcere să susțin un român în motorsportul internațional. Poate cândva va veni și vremea lui „Doruleț”, îl voi susține și pe el dar momentan e prea inconcludent în încercările sale. Mihai e un tip deschis care nu a avut niciodată probleme în a-și recunoaște părțile slabe.

    Astea fiind zise, înțelege că nu văd doar partea plină a paharului. Dar până acum nu mi-a dat motive să fiu dezamăgit de comportamentul său ca om și pilot.

    Apropo, timpul i-a permis să scrie despre cursa germană. Aflăm astfel detalii interesante despre cum doi piloți care au făcut timpi mai buni ca el pe perioada de drapel galben au fost doar amendați, nu li s-au luat și timpii cum scrie în regulament. Zi și tu dacă uneori nu încerci să fii corect și life is a bitch!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s