Schumacher penalizat cu 10 poziții pentru cursa următoare

Spre finalul cursei, Rubens Barrichello și-a depășit fostul coechipier pentru poziția a 10-a. Însă germanul nu a renunțat așa ușor și l-a înghesuit pe brazilian spre zidul boxelor, încercând să îl facă să se retragă.

Rubens a declarat după cursă:

A greșit în ultimul viraj. Știm cu toții cum e în cursă și ne dorim o luptă cinstită, mai ales pe un circuit unde nu este ușor să depășești. Îți alegi o linie și o ții. Însă el se apropia, se apropia tot mai mult și noroc că s-a terminat zidul. Nu este o regulă pentru asta dar între noi știm că îți alegi o linie și te ții de ea, atât.

Schumacher îi dădea replica în același moment, intervievat fiind de un alt reporter: „Nu sunt multe de zis, era pe cauciucuri noi iar eu trebuia să ies perfect din ultimul viraj. L-am luat mai larg, am derapat și viteza mi-a fost compromisă. Știam că se apropie așa că am ales interiorul, ca să îl fac să înțeleagă că trebuie să atace pe exterior. Nu a făcut-o și momentul a fost cam strâmt. Dar știm că anumiți piloți au părerile lor iar Rubens este unul din ei.

Rubens: „A fost vina mea timp de 6 ani, nu? Întotdeauna m-a văzut drept un mare plângăcios. Situația de astăzi a fost cel mai periculos incident prin care am trecut.

Se pare că comisarii de cursă au fost de acord cu Rubens. Verdictul lor a fost că Schumacher a încălcat articolul 16.1 al regulamentului, împiedicându-l pe brazilian să depășească. Germanul a fost penalizat cu 10 poziții pe grila de start a cursei următoare.

Lasă un răspuns

