Mihai Marinescu. Scurt interviu după Portimão

Întors de la Portimao, Mihai Marinescu a găsit timpul să ne acorde un scurt interviu. Printre altele, pilotul brașovean ne vorbește și de nesiguranța participării sale în etapa următoare de F2. Asta ar însemna sfârșitul unui vis frumos atât pentru noi, care îl urmăream cu sufletul la gură, cât și pentru el. Pe site-ul său, Beu își face autocritica privind cursa de la Portimao și ne expune prețul participării sale la Brands Hatch: 15.000 de euro pentru ziua de teste și curse și 3600 de euro asigurarea.

Mihai, ai fost destul de ocupat în ultima vreme cu campionatul F2 și comentariile la TVR. Cum îți petreci weekend-ul atunci când nu ai cursă?

În ultima perioadă mi-am petrecut toate weekendurile ori pe pistă ori comentând. Nu am mai avut de mult un weekend liber și cred că dacă aș avea acum unul în primul rând m-aș odihni un pic.

Urmezi și facultatea, ești prins în diverse activități legate de motorsport, cum împaci școala cu cariera? Profesorii îți acordă circumstanțe atenuante?

Reușesc să îmbin și școala și motorsportul, iar profesorii mă înțeleg. Îmi văd de treaba mea. Le-am îmbinat până acum, a devenit ceva normal pentru mine ca atunci când vin acasă să mă apuc de învățat.

Cursele îți mai permit să ai și alte pasiuni?

Am găsit acum o pasiune în ciclism, îmi place și folosesc această metodă ca un antrenament complementar. Cu câțiva prieteni vrem să urcăm anul acesta pe Transfăgărășan, o mică aventură.

Când ai fost ultima oară foarte supărat?

La Portimao… (detaliile le știi).

Ai condus multe monoposturi, care ți-a plăcut cel mai mult să îl conduci?

WSbR (World Series by Renault) a fost cea mai dificilă și mai interesantă mașină pe care am condus-o. Mi-a plăcut enorm viteza, puterea, pilotatul, sunetul.

Dar m-am distrat la Bucuresti în 2007 când am condus Viperul în jurul Palatului Parlamentului. O mașină pe care mi-ar place odată să o dețin…

Ești un pilot precaut. Care este cel mai grav accident pe pistă prin care ai trecut?

Am trecut prin mai  multe incidente, dar niciunul nu a fost din fericire grav. Poate incidentul din 2007, când, la Monza, m-am acroșat cu Mika Maki și am decolat (un pic).

Ai avut vreodată vreun conflict cu un coleg pilot pe pistă și în afara pistei?

Exista tot timpul conflicte între noi, mai ales după curse, dar se uită destul de repede.

Care ți se pare cel mai bun pilot din Formula 1 actuală?

Primii din campionat sunt extraordinari, altfel nu ar fi acolo. Dar cred că cel care este cel mai în vână acum și care este și sustinut puternic de către echipa este Vettel.

Dar cel mai bun din Formula 2? La modul, care este cel mai complet și ar merita să ajungă în F1 în viitor?

Surpriza pentru mine este Stoneman. În acest moment toți suntem încă necopți pentru F1. Soucek cred că a fost cel mai pregătit.

Hamilton sau Button?

Button!!!!

Schumacher sau Hakkinen?

Hakkinen.

Probabil cea mai dificilă alegere, Senna sau Prost?

Ambii! Pentru mine sunt egali!

Înapoi la lumea reală, KG te va sponsoriza pentru tot sezonul? Și în caz că nu o va face, crezi că ai șanse să găsești un alt sponsor care să te mai susțină restul curselor?

Va fi greu să terminăm sezonul. Eu am încredere că cei de la KG mă vor putea susține în continuare, dar cred că va fi foarte greu să găsim un sponsor la jumătatea sezonului. Deja ne chinuim și va fi greu… ca să fie ușor, îmi trebuie rezultate și mai bune.

Ce șanse ai la Brands Hatch?

Nu am fost niciodată la Brands. Va fi interesant! Circuitul e o provocare. Am urmărit și alte curse (în special A1GP) și pare un circuit care mi s-ar potrivi pe stilul de pilotaj, viraje lungi de viteza. Top 5 în mod sigur!

Există și un plan B? Ce se întâmplă dacă nu mai poți participa în F2?

Termin școala, devin inginer și-i bat de la boxe!

Pentru la anul vizezi aceiași serie?

Nu. Dacă n-ar fi problema banilor, GP2 sau iarăși WSbR.

Câteva cuvinte pentru fanii tăi (care se înmulțesc pe zi ce trece)?

Sunt bucuros că am atâția suporteri care îmi sunt alături. Știu că atunci când sunt pe circuit se uită cineva la mine, nu mai sunt singur ci vă am pe voi, care mă impingeți mai departe! Mulțumesc!

Mulțumim și noi și succes.

4 răspunsuri la „Mihai Marinescu. Scurt interviu după Portimão

  1. Felicitari pentru interviu! Sper sa poata termina sezonul asta, ar fi pacat sa il lase sponsorul tocmai acum, la cat de bine merge.

  2. Multumesc Lucian. Da, ar fi frumos sa fie prezent la Brands, sau macar sa piarda doar etapa asta. Ar fi un an bun pt el.

  3. Vad ca Beu a participat la testele de la Brands. Deci care e treaba, a gasit totusi bani?

  4. Catalin, scuze de raspunsul tardiv insa nu cunosc detalii despre cum a ajuns Mihai la Brands.

Lasă un răspuns

