Bănuieli în cazul accidentului lui Webber de la Valencia

Publicația auto italiană Autosprint sugerează că sistemul F-duct implementat  de Red Bull la Valencia să fie cauza accidentlui în care Mark Webber a zburat  cu capul în jos timp de câțiva metri înainte de a ateriza pe cele 4 roți și a lovi zidul de cauciucuri pe circuitul spaniol.

Situația de față este întrucâtva ironică din cauza comentariilor făcute de Christian Horner când Sauber și Ferrari au introdus acest sistem pe mașinile lor: „piloții conduc cu vârfurile degetelor sau doar cu o mână… este o problemă de siguranță pe pistă.” Acum, filmarea on-board îl arată pe australian activând acest sistem cu 4 degete de la mâna stângă (aceste degete acoperă gaura care pornește F-duct-ul), doar degetul mare fiind pe volan, cu momente înainte de coliziunea cu Kovalainen. În momentul în care s-a apropiat de finlandez, Webber a prins din nou volanul în încercarea de a evita coliziunea.

Comentariile coechipierului său, Sebastian Vettel,  sugerau că F-duct-ul implementat de Red Bull nu este chiar confortabil pentru pilot tocmai din cauza faptului că acesta nu mai ține volanul cu ambele mâini.

Speculațiile publicației italiene ar explica de ce Webber a ezitat brusc în spatele mașinii Lotus înainte de a o lovi.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s