Europa 2010. Valencia. Program oficial

Marele Premiu al Europei 2010, Valencia – Spania

Vineri, 25 iunie
Antrenamente libere 1
Antrenamente libere 2 – 15.00

Sâmbătă, 26 iunie
Antrenamente libere 3 – 12:00
Calificări – 15:00

Duminică, 17 iunie
Cursa – 15:00

7 răspunsuri la „Europa 2010. Valencia. Program oficial

  1. te intereseaza un schimb de linkuri? incerc sa promovez si pe blogul meu un altfel de pasiuni, in afara de cele binecunoscute… do u mind, mate?

  2. Salut EO! Stii cum e cu pasiunile 🙂 apar din senin si nu mai scapi de ele si incetul cu incetul devin vicii 😀
    Cat despre schimb de linkuri, daca vrei, nu ma deranjeaza sa pui link spre F1gp la tine pe site. Insa nu voi pune link spre al tau la noi intrucat ne ocupam de motorsport in general si F1 in particular iar site-ul tau e cu profil socio-cultural. Sper ca intelegi si nu te superi 🙂 Bafta si da-i bataie cu blogul, scrii… interesant, mate!

  3. Discutam si noi gp, dar uneori. Blogul este unul de sport (na ca n-ai ghicit), dar care trateaza si teme sociale si de alte fel, unul eminamente off-topic. Am sa-ti pun linkul, te astept cu niste comentarii. 🙂 Eu, unul, te voi comenta. Meritati mai multa atentie…

  4. Multumim 🙂 Ne straduim dar timpul zboara!!! Cate am in cap si cat de putin pot pune in practica.
    Te voi urmari, fara indoiala. Azi eram foarte presat de timp si am incercat sa citesc un post de al tau si nu am reusit, ca e destul de complex. Asa, il voi citi pe indelete, acum, asa cum meriti de altfel 😉 Oricum, e fain ce faci acolo, ca discuti si pe langa, ca ar fi fost plictisitor sa vb doar de sport. In curand o sa refac putin layout-ul site-ului si fac loc si de altfel de linkuri si al tau va fi in capul listei.

  5. Eu cred ca amestecandu-te in comentariile noastre iti vei genera si ceva trafic. Si eu o sa schimb complet structura site-ului, dar aceasta pagina va ramane oricat timp voi avea acel site, sub orice forma va exista el. Sa-i zicem… The Old CoffeeShop 🙂

Lasă un răspuns

