Monaco 2010. Cursa

Cu tot efortul depus de Kubica, Vettel reuşeşte să îl depăşească la start. Schumacher trece de Nico Rosberg iar Barrichello urcă până pe 6. Hulkenberg îşi distruge maşina în tunelul monegasc aducând primul Safety Car.

Jenson Button opreşte cu fum la motor (se pare că o piesă uitată în calea unui radiator a distrus cursa englezului). Următoarele tururi văd clasamentul neschimbat în faţă în timp ce la coadă Alonso forţează şi trece pe rând de ambele maşini Virgin şi Lotus. Prin depăşiri şi intrări la boxe Alonso reuşeşte să urce până pe 6, fiind oprit din cursa sa de recuperare de către Hamilton care îi iese înainte în urma schimbului său de pneuri.

Al doilea Safety Car a fost adus pe pistă de celălalt Williams, Barrichello terminând ziua în parapeţi.

Pe finalul cursei, Trulli încearcă să îl depăşească pe Chandhok, încercare nereuşită care îl vede pe italian zburând pe deasupra monopostului Hispania.

La ieşirea maşinii de siguranţă aduse de incidentul anterior, Schumacher îi mai ia o poziţie lui Alonso însă este penalizat cu 20 de secunde terminând pe 12 întrucât a depăşit în turul în care s-a retras Safety Car-ul ceea ce contravine regulamentului FIA.

Poz. Pilot Echipa Timp
1 M. Webber Red Bull 1:50:13.355
2 S. Vettel Red Bull + 0.400
3 R. Kubica Renault + 1.600
4 F. Massa Ferrari + 2.600
5 L. Hamilton McLaren + 4.300
6 F. Alonso Ferrari + 6.300
7 N. Rosberg Mercedes Grand Prix + 6.600
8 A. Sutil Force India F1 + 6.900
9 V. Liuzzi Force India F1 + 7.300
10 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 8.100
11 J. Alguersuari Scuderia Toro Rosso + 9.100
12 M. Schumacher Mercedes Grand Prix + 25.700
Nu au terminat
13 V. Petrov Renault + 5 tur.
14 K. Chandhok HRT F1 Team + 8 tur.
15 J. Trulli Lotus F1 + 8 tur.
16 H. Kovalainen Lotus F1 + 20 tur.
17 B. Senna HRT F1 Team + 20 tur.
18 R. Barrichello Williams + 48 tur.
19 K. Kobayashi Sauber + 52 tur.
20 L. Di Grassi Virgin Racing + 53 tur.
21 T. Glock Virgin Racing + 56 tur.
22 P. de la Rosa Sauber + 57 tur.
23 J. Button McLaren + 76 tur.
24 N. Hulkenberg Williams + 78 tur.

4 răspunsuri la „Monaco 2010. Cursa

  1. 40.13

    If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

    asta este motivul.. nu depashirea prematura ci depashirea in sine… in ultimul tur, chiar daca safety car-ul intra la boxe, pilotzii trebuie sa treaca linia de sosire fara sa se depasheasca

    ai aici actul oficial al FIA
    http://www.scribd.com/doc/31462165/Mco-Document-37

  2. multumesc jocker. nu am fost acasa in weekend si am pierdut cursa. am apucat si eu de ici de colo.

  3. it’s ok… sper sa nu te irite micicle corectzii, dar din punctul de vedere al cititorului, cind gaseshte doua poveshti diferite despre acelashi subiect, se zapaceshte total… tipic romanesc… sint mici nuantze care fac informatzia corecta shi completa… keep up the good work!

Lasă un comentariu