La dieta


Barcelona ne-a oferit o cursă dietetică, fără palpitații și fără suspans. Știam de sâmbătă că Webber va câștiga, startul reușit a certificat asta. Restul e istorie. Împotriva somnului Barcelona a oferit doar ieșirea de la boxe a lui Vettel, Chandhok fixându-i eleronul lui Massa și apoi primind același tratament de la Alguersuari, apoi suspansul dat de mesajele alarmiste dintre RedBull și Vettel și, într-un final apoteotic, explozia pneului lui Hamilton. Singurul moment pozitiv a fost duelul lui Schumi cu Button, unul cam telegrafiat pentru că era clar ce se va întâmpla, doar o data Button având o jumăte de șansă. Rosberg a reușit singura depășire notabilă, trecând de Hulkenberg pentru locul 14.

Urmează Monaco unde cursa se joacă de obicei sâmbătă în calificări. Restul e o probă de anduranță, de management al fiabilității. Se pare că ăsta e numele jocului în F1 zilele astea: fi-a-bi-li-ta-te! Cine o are, câștigă puncte. Cine nu, suferă și pierde frustrant, ultimul pe listă fiind Hamilton, care fusese omul zilei până în turul 65.

E evident că F1 trebuie să se reinventeze rapid. Altfel nici Schumi, nici Lewis, nici nimeni n-o să mai convingă oamenii să dea 300 euro pentru a asista la procesiuni foarte zgomotoase sau să-și abandoneze planurile de ieșit afară pentru 2 ore de moțăit la TV. Și fără (tele)spectatori nu există publicitate. Fără publicitate nu sunt bani și fără bani Formula 1 nu există. Sincer, nu știu ce se poate face, pentru că problema principală e că o mașină nu poate trece de alta decât dacă are 2-3 secunde rezervă de viteză. În plus, pilotul care încearcă depășirea își compromite motorul, cauciucurile, etc. Și Button, s-a bătut 5-6 ture cu Schumi apoi gata, s-a retras la coteț cu cauciucurile un pic ciufulite, îngrijorat că nu vor rezista până la final. Și a avut dreptate să facă asta, pentru că a câștigat 10 puncte. Lewis, trăgând tare în față s-a ales cu gloria depășirii lui Vettel. Si 0 puncte.

Anunțuri

3 răspunsuri la „La dieta

  1. ms Nutz, este intr-adevar tare! desi era clar, nu-i asa, ca oricat ar nega Ferrari, e logoul Marlboro. Si de ce a fost neaparat nevoie sa vb cu partenerul lor pt a inlocui codul de bare daca nu avea nici o legatura? 🙂

  2. eu sincer nu cred ca are nici o legatura. Daca intrebi pe cineva care n-are habar de F1 sau Ferrari nu cred ca ar putea sa iti dea o explicatie sau semnificatie pentru codul ala de bare de pe masina.
    Eu cred ca l-au pastrata tocmai pentru ca cei care stiau masina anterioara cu sponsorul respectiv sa isi aminteasca de el in momentul in care vad liniile alea pe masina care practic nu insemna nimic ci doar atrag atentia si pun in functiune memoria.

    Off again: look here:http://www.toxel.com/inspiration/2010/02/01/formula-1-car-inspired-chair/
    I want this 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s