Australia 2010. Video

Ne cerem scuze pentru întârziere. FOM-ul e mereu cu ochii pe Youtube, a blocat majoritatea videclipurilor. Așa că am folosit DailyMotion însă a redus mult calitatea materialului.

Ca de obicei, extrase din transmisiunea BBC, alături de Jake Humphrey, Johnatan Leggard, Martin Brundle, Eddie Jordan și David Coulthard. De la care am aflat numai lucruri interesante și am stat ca pe ace ascultându-i și urmărind cursa de la Melbourne. De la Michi nu am aflat decât că Button nu a mai semnat cu Brawn din cauza că Richard Branson (pe atunci mână în mână cu Brawn) ar fi atentat la pudoarea Jessicai Michibata, prietena lui Button. Ăsta da eveniment sportiv, numai bun de aflat de la TVR. Mă face să mă întreb dacă nu cumva Jenson a plecat de la Brawn pentru că McLaren i-au garantat că Michi nu va avea acces la prietena lui…

Vizionare plăcută!

Calificările, montaj BBC:

Începutul transmisiei BBC (o mostră de umor englezesc):

Alt video care merită văzut. Jenson Button îi oferă un tur lui Jake Humphrey în templul McLaren de la Woking. Pe parcurs îl întânesc și pe Martin Whitmarsh.

JH: „And you look good in gray.
JB: „Thank you darling!

Un ghid de start/pitstop din partea lui Martin Brundle:

Momente din cursă:

Ceremonia de premiere:

Rezumatul cursei din partea BBC:

Lasă un răspuns

