Despre prima mașină a decadei, F10

Noul monopost Ferrari, lansat astăzi, are distanța dintre axele roților din față și cele din spate mai mare, pentru a redistribui greutatea  suplimentară creată de noul rezervor și pentru a-i face loc acestuia. Însă elementele mai sensibile, cum ar fi eleroanele față – spate nu au fost prezentate, au folosit componentele din sezonul trecut. Deasemenea, au fost foarte atenți la spatele mașinii, evitând să îl expună prea mult. Se bănuiește prezența unui dublu difuzor agresiv.

O altă schimbare evidentă este nasul mai alungit și mai ridicat și cele 2 creste aerodinamice de pe partea superioară a nasului mașinii, introduse de Adrian Newey pe RB5 anul trecut.

Free image hosting powered by PostImage.org

Fernando Alonso și Felipe Massa vor fi piloții lui F10 în acest sezon.

Later edit: era cât pe ce să trec cu vederea reapariția eleroanele laterale, cele două deflectoare albe cu sigla Santander (barge boards sau turning vanes). Presupun că toate celelalte mașini le vor avea și ele.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s